Meira Novan takaisinvetoprosessi

Takaisinveto toteutetaan, jos Meira Novan maahantuoman tai jakeleman elintarvikkeen/tuotteen laadussa todetaan terveydelle vaarallinen riski tai tuotteen laatua oleellisesti heikentävä ominaisuus.Takaisinvedetyt elintarvikkeet/tuotteet palautetaan toimittajalle, jos näin on sovittu. Muussa tapauksessa elintarvikkeet/tuotteet voidaan hävittää jo asiakkaan toimesta.

Meira Novan asiakaspalvelu ottaa yhteyttä asiakkaisiin välittäen tarvittavat tiedot ja toimintaohjeet.

Takaisinvetokustannukset sanktioidaan toimittajalta.

Takaisinvedettävästä tuotteesta ilmoittaminen

Päävastuu takaisinvedosta ja tiedottamisesta kuuluu tavarantoimittajalle tai tavaramerkin omistajalle tai tämän valtuutetulle edustajalle.

Takaisinvetopäätöksen jälkeen tavarantoimittajan edustaja tiedottaa välittömästi Meira Novan laatu- ja vastuullisuuspäällikköä sekä tuotteen hankinnasta vastaavaa hankintapäällikköä soittamalla sekä kirjallisella tiedotteella. Tiedote tulee lähettää sähköpostiosoitteeseen; meiranova.elintarvike@meiranova.fi.

Tutustu tavarantoimittajan takaisinveto-ohjeisiin tästä.

Toimistoajan ulkopuolella soitetaan ensisijaisesti Meira Novan laatu- ja vastuullisuuspäällikölle. Jos Meira Novan edustajaa ei tavoiteta, ilmoitus tulee tehdä välittömästi SOK:n vakavan tuotevirheen 24/7 palvelunumeron +358 10 76 80520 kautta.

Hankintapalvelun yhteystiedot