Uutishuone

Uutishuone

Asiakkaan apuna kaikissa ostamisen vaiheissa

22.05.2023 | Novalainen vastaa

Meira Novalla asiakasta palvelee osaava tiimi asiantuntijoita. Esittelemme tässä S-ketjupalvelun.

Missä asioissa S-ketjupalvelu auttaa asiakasta?

S-ryhmän toimipaikka voi olla yhteydessä S-ketjupalveluun matalalla kynnyksellä kaikissa mieltä askarruttavissa asioissa. Toimipaikan Meira Nova Webstore -tilausjärjestelmän kautta tehtyihin päivittäisiin tilauksiin liittyvissä asioissa asioissa otetaan yhteyttä kuitenkin suoraan Meira Novan asiakaspalveluun.

S-ketjupalvelu on oikea osoite heti asiakassuhteen alussa, kun toimipaikalle halutaan avata asiakasnumero Meira Novalta tilaamista varten. Asiakasnumeron avaaminen ja tilaamiseen liittyvien nettitunnuksien luominen, alkoholi- ja tupakkalupanumeroiden ylläpitäminen sekä Meira Novan tuotteiden ja panimotuotteiden toimituspäivistä sopiminen etenevät yhteydenotolla S-ketjupalveluun. Tarvittaessa opastamme ja ohjaamme tilausjärjestelmän käytössä alkuun.

Myös silloin, kun toiminta toimipaikassa loppuu ja asiakasnumero tulee sulkea, olkaa yhteydessä S-ketjupalveluun.

Miten S-ketjupalvelu on mukana tuotekehityksessä ja valikoimatyössä?

S-ketjupalvelu on aktiivisesti mukana S-ryhmän ketjuohjattujen asiakasketjujen tuotekehityksessä. Tätä yhteistyötä haluamme lisätä myös alueosuuskauppojen omien ketjujen ja uniikkien toimipaikkojen kanssa. Vastaamme mielellämme tuotekehityksiin liittyviin tuote- ja hintakyselyihin, kartoitamme toimeksiannosta hyvän toimitusvarmuuden ja hinta- aatusuhteen tuotteita käyttöönne. S-ketjupalvelun kautta käytössänne on näkymä Meira Novan tavarantoimittajien kokonaistarjoamaan.

Valikoimien ja valikoimahinnastojen ylläpito sekä uusien tuotteiden avauspyynnöt etenevät Meira Novalla S-ketjupalvelun kautta. Edistämme avauspyyntöjänne Meira Novalla strategiamme linjauksien mukaisesti, tavoitteena toimiva, kattava ja kustannustehokas kokonaisvalikoima.

Myös toimipaikoille näkyvissä olevista valikoimista ja näkyvyyksien laajentamisesta voitte olla yhteydessä S-ketjupalveluun.

Miten teihin saa parhaiten yhteyttä?

Meihin saa kätevästi yhteyden sähköpostilla s-ketjupalvelu@meiranova.fi. Ohjaamme viestin siitä eteenpäin asiasta vastaavalle henkilölle tiimissämme tai etsimme oikean henkilön Meira Novalta käsittelemään asiaa. Palvelemme sekä S-ryhmän ketjuja että yksittäisiä toimipaikkoja valtakunnallisesti eli kaikkia S-ryhmän foodservice-alan toimijoita. Kannattaa olla yhteydessä!

Missä asioissa on hyvä olla yhteydessä Meira Novan asiakaspalveluun?

Kaikissa päivittäiseen tilaamiseen ja tehtyihin tilauksiin liittyvissä asioissa kannattaa olla yhteydessä asiakaspalveluun puhelimitse, chatilla tai sähköpostilla. Asiakaspalvelumme yhteystiedot ovat oheisessa laatikossa. Jokaisella asiakkaalla on myös nimetty vastuumyyjä, johon voi olla yhteydessä sähköpostitse.

Mitä muuta S-ketjupalvelun tiimoilta tapahtuu tänä vuonna?

S-ketjupalvelu käynnistää virtuaalisen Road Show'n alueosuuskaupoissa eli tapaamme Teamsin välityksellä alueosuuskauppojen ryhmäpäälliköitä, ravintolapäälliköitä ja keittiöpäälliköitä. Tarkoituksena on vahvistaa yhteistyötä, lisätä tunnettuutta ja madaltaa kynnystä olla meihin yhteydessä.

Lisäksi olemme osallistuneet ravintolaketjujen kuukausittaisiin Teams-palavereihin, joissa kerromme Meira Novan ajankohtaisista asioista ja vastaamme kysymyksiin. Kokemukset tapaamisista ovat olleet positiivia. Kannustammekin alueosuuskauppoja ja asiakasryhmiä ryhmäpäälliköidensä johdolla olemaan aktiivisia: kerätkää sopiva porukka ja mieltä mahdollisesti askarruttavat kysymykset yhteen ja olkaa yhteydessä S-ketjupalveluun. Varataan aika ensimmäiselle Teams-tapaamiselle!

S-Mara ketjujen päällikköpäivät pidetään 3.–4.10.2023 Helsingissä. Suosittelemme jäämään myös Meira Novan asiakastapahtumaan, joka järjestetään torstaina 5.10. Sokos Hotel Flamingossa Vantaalla. Olemme siellä kaikki paikalla, tervetuloa tapaamaan!


Jaa sisältöä: